Ιδιωτικό Cloud

Κάθε σύγχρονη επιχείρηση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις Cloud υπηρεσίες. Είτε πρόκειται για τα ημερολόγια του προσωπικού, με δυνατότητες συγχρονισμού στις σταθερές και φορητές συσκευές, είτε για τον τηλεφωνικό κατάλογο της επιχείρησης, είτε για την τιμολόγηση, οι Cloud υπηρεσίες παρέχουν σημαντικά προτερήματα. Τί συμβαίνει όμως με την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα των δεδομένων;

Ποιος έχει πρόσβαση στα δεδομένα;

Τα μεγαλύτερα προβλήματα των Cloud υπηρεσιών τύπου Gmail, iCloud, Dropbox κλπ είναι αυτά της ασφάλειας και ιδιωτικότητας των δεδομένων. Μια υπηρεσία που φιλοξενεί τα δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε για επιχειρήσεις, είναι αναμενόμενο ότι θα γίνει στόχος κακόβουλων. Και δυστυχώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έφτασαν στη δημοσιότητα, επιτυχημένων περιπτώσεων μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Το δεύτερο εξίσου σημαντικό ζήτημα είναι το κατά πόσο μπορεί μια επιχείρηση να αποθηκεύσει εμπιστευτικά δεδομένα στο Cloud. Η συντριπτική πλειοψηφία των υπηρεσιών Cloud σκανάρουν το περιεχόμενο των δεδομένων που αποθηκεύονται, με την αιτιολογία της «βελτίωσης της εμπειρίας» του χρήστη. Για τις περισσότερες επιχειρήσεις αυτή είναι μια εντελώς αθέμιτη πρακτική η οποία αποθαρρύνει από τη χρήση Cloud υπηρεσιών.

Cloud υπό τον έλεγχό μας

Το ownCloud σχεδιάστηκε για να δώσει λύσεις σε αυτά ακριβώς τα προβλήματα και να θέσει τα δεδομένα και πάλι στα χέρια της επιχείρησης. Πρόκειται για μια εφαρμογή ανοικτού κώδικα (Open Source), που εγκαθίσταται σε υποδομές που βρίσκονται υπό τον έλεγχο της επιχείρησης και παρέχουν παρόμοια ή και καλύτερη λειτουργικότητα. Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του είναι:

  • Ημερολόγιο, επαφές και tasks
  • Ανοικτά πρότυπα συγχρονισμού σε σταθερές ή φορητές συσκευές
  • Δυνατότητα κρυπτογράφησης των δεδομένων για απόλυτη ασφάλεια
  • Παλαιότερες εκδόσεις των αρχείων και δυνατότητα αναίρεσης διαγραφής

Σε ποιους απευθύνεται

Το ownCloud μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε έχει ανάγκη για συγχρονισμό αρχείων, επαφών, ημερολογίου κλπ μεταξύ των συσκευών του. Ορισμένες περιπτώσεις χρήσης του μπορεί ενδεικτικά να είναι:

  • Ευαισθητοποιημένοι ιδιώτες οι επιχειρήσεις που δε εμπιστεύονται τα δεδομένα τους στις Cloud υπηρεσίες
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις με προσωπικό που θέλουν έναν εύχρηστο τρόπο να οργανώσουν το ημερολόγιο του προσωπικού και τις επαφές τις επιχείρησης
  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις με παρουσία σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές που αναζητούν τρόπους να συγχρονίζουν τα αρχεία τους
  • Μικρές επιχειρήσεις με γραμματεία που οργανώνει τα ραντεβού

3 βασικοί λόγοι να επιλέξετε την ATGroup

Αν και στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλοί περισσότεροι λόγοι για να επιλέξετε την ATGroup να φιλοξενήσει, εγκαταστήσει, παραμετροποιήσει και υποστηρίξει το προσωπικό σας Cloud, παρακάτω παραθέτουμε τους τρεις σημαντικότερους από αυτούς:

1Διαθέτουμε όλη την τεχνογνωσία που χρειάζεται για να σας παρέχουμε ένα τεχνικά άρτιο αποτέλεσμα

2Οι τιμές μας είναι σχεδιασμένες ειδικά για μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι άρα προσιτές σε όλους

3Λειτουργούμε υπό ένα πελατοκεντρικό μοντέλο κι άρα θα λάβετε την καλύτερη υποστήριξη όταν τη χρειαστείτε

More in this category: « Ερωτηματολόγιο
Είδος εφαρμογής:
Προσωπικό Cloud
Περιβάλλον εφαρμογής:
Βασισμένο στο Web
Διάθεση:
Ανοιχτού κώδικα
Άδεια χρήσης:
AGPLv3
Γλώσσα προγραμματισμού:
PHP, MySQL
Ιστοσελίδα:
owncloud.org